Retur

Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului".

Termenii de returnare

Trebuie sa ne anuntati prin e-mail: office@shopzilis.ro sau telefonic la +40743.405.459 in primele 14 zile de la primirea produselor comandate, ce produse doriti sa returnati.

Produsele pot fi returnate numai daca se afla in starea lor originala, nu prezinta deteriorari datorate unei utilizari, daca sunt insotite de ambalajul original, precum si de documentele primite in cutie.

Returul trebuie sa fie insotit de urmatoarele documentele : factura (original sau copie), chitanta de la curier(original sau copie) si formularul de retur completat corect de dumneavoastra, care poate fi descarcat de AICI

Odata ajuns la noi coletul cu produsele returnate,va vom anunta prim e-mail/telefonic daca respecta conditiile de retur. www.shopzilis.ro se obliga sa returneze prin transfer bancar contravaloarea produselor in termen de maxim 30 de zile de la data primirii si validarii returului; in aceasta contravaloare nu sunt incluse taxele pentru transportul produselor returnate.

Primiti banii inapoi, garantat!

Trebuie doar sa ne comunicati in scris pe e-mail sau telefonic ca doriti sa returnati produsul.

Returul se poate face doar prin CURIER RAPID.

Produsele vor fi returnate la AMBIOSTA CO S.R.L adresa: Strada Electroputere Nr.2, cod postal 200568, Mun.Craiova, Jud.Dolj ( in incinta UCECOM)

SCHIMBAREA PRODUSULUI

 Daca doriti schimbarea marimii/culorii produsului comandat, sau inlocuirea produsului cu un alt produs (cu achitarea sau restituirea diferentei în cazul în care pretul produselor difera), trimiteti produsul/produsele pe care doriți să le schimbati prin curier, la adresa de returnare, dupa ce în prealabil ati notificat acest lucru pe mail/telefonic. Returnarea produsului solicitat la schimb, se face prin curier la adresa specificata mai sus (atasand cele necesare, mai sus specificate)

 Costurile de transport aferente trimiterii returului(schimbului) de catre dvs la noi, cat si trimiterii produsului trimis de noi ca schimb către dvs este suportat de către dvs.

INFORMATII IMPORTANTE

Toate produsele sunt controlate pentru calitate si verificate pentru orice probleme sau defecte inainte sa fie trimise catre client.

Desi incercam sa oferim o imagine cat mai fidela in ceea ce priveste culorile produselor, existenta unei game foarte variate de monitoare face posibil ca unele culori sa fie usor modificate fata de cele originale. De aceea garantarea faptului ca ceea ce afiseaza monitorul respecta 100% culoarea produsului in realitate nu poate fi facuta de www.shopzilis.ro

Compania noastra nu isi asuma nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul pentru retur si nici nu accepta returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de catre expeditor (client).